.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی پرواز ساری ـ تاشکند

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران از راه‌اندازی پرواز ساری ـ تاشکند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مسئولانی از سفارت جمهوری ازبکستان از امروز به مدت سه روز مهمان تجار، بازرگانان و مدیران مازندران هستند تا راهکارهای افزایش تجارت بین ازبکستان و مازندران را بیشتر مورد بررسی قرار دهند.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در نخستین نشست کاری مسئولان سفارت ازبکستان با تجار و بازرگانان مازندران به افزایش تراز تجاری مازندران و ازبکستان اشاره کرد.

محمدجواد عیسی‌نیا با اشاره به تلاش مسئولان مازندران برای راه‌اندازی و افزایش پروازهای خارجی از مازندران از راه‌اندازی این پرواز با کشورهای حاشیه خزر خبر داد.

وی با اشاره به تلاش شرکت پروازی هما در راه‌اندازی پرواز مازندران – تاشکند خاطر نشان کرد: یک پرواز دیگر نیز از تاشکند به ساری نیز فراهم می‌شود.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران به ظرفیت‌های توسعه تجاری مازندران با کشورهای همسایه از طریق بنادر اشاره کرد و بیان داشت: باید از ظرفیت تجاری و بازرگانی بندر امیرآباد استفاده کرد.

فرماندار ساری نیز در این نشست به اشتراکات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تجاری بین مازندران و ازبکستان اشاره کرد و گفت: باید بیش از گذشته مازندران و ازبکستان بتوانند از ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر استفاده کنند.

سید عباس حسینی‌نژاد با تاکید بر اینکه کشورهای مسلمان باید ارتباطاتشان را قوی کنند بیان داشت: اگر چه دشمنان نظام اسلامی سعی در کمرنگ کردن نقش ایران در معادلات منطقه دارند ولی باید با تعامل بیشتر نقش ایران افزایش یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 آذر 1391
چرا ازبکستان به ایرانیها ویزا نمی دهد یا خیلی سخت میدهد؟
نا شناس 19 آذر 1391
ازبکستان ویزا سخت میدهد چزا ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.